8 Haziran 2015 Pazartesi

Zaten 3.Bölümümüzdeyiz

6 Haziran Cumartesi günü tekrar derste “Love Live!” adlı Japon bir animasyon filminden bahsettim.
Ve biz şimdi bunun gibiyiz söyledim.


Resim: 「【ラブライブ!】第3話 感想 この作品にハマるきっかけとなった個人的神回!!」の画像 : あにこ便

Öğrencilerimden biri bunu görür görmez şaşırdı.
Ama ben “Bu resim 3.Bölümü içindeymiş” söyleyince onlar fark eder gibi görünür.

Zaten 3.Bölümümüzdeyiz.
Draması zaten sürüyor.

Onlar benim ilk defa “Love Live!”den bahsettiğimde ya da önce bahsetiğim videosunu izleyerek anladığım komplosunu anlattığımde onların isteyerek yapılan hareketleri gerek fark etmiş.

Tabii ki ben dönmek istemeyenlerini dönmeye zorlamak istemem.
Onlar ayırıcılığına ihtiyacı fark ediyor.

Dönmek isteyenler ise bu draması sürdükçe davet yoksa yabancılaştırdığı gibi ayrıldığı gibi düşünerek yalnız ve üzgün olabilir.
O zaman biz öğrencim olduğu herkesi, otuz kişi artı özellikle daha bir kişi, tek tek hatırladık.

Ben onlara konuştum ki yüzeysel ilişki sadece gerçek kalplarını gizlemek için gösteri - kendini kandırması - , onlar “Love Live!” kızlar gibi davet edirse de öğrencilerimden hem yüzeysel olarak konuşmaya istek hem de gerçek olarak konuşmaya cesaret yok olduğu birleri olabilir, ve cesaret alıp gerçek kalplarını karşılaşıp sorun çıkarsa da başa çıkabilince güven ilişkisiye kapı açabilir.
Biz şu anda güven ilişkisiye girişiye ulaşabiliriz.

Öğrencilerimden biri bunu kalındı.
Ben bu blogum içinde onu Japonca ile Türkçe dil oyunu olarak "Bidon" seslenirim.
Bidon nedeni söyleyemedi de bence buraya gelen herkese ondan mesaj diye düşündüm.


Referans için:

Hiç yorum yok: