6 Kasım 2018 Salı

Bir bulutun arkasından kaybolduğum gece yarısı ayım

Birkaç gün önce, bir Türk arkadaşım, uzun bir süre sonra birden evimi ziyaret etti.
O Facebook'ta bana mesaj yolladığını söyledi.
Maalesef "Fakir bir adamın boş zamanları yok" un Japon atasözü olarak, şimdilik SNS'ye bakmaya zamanım fazla yok....orz
Neyse, uzun bir aradan sonra birleşme görmekten çok memnun oldum.
Öte yandan, durumumun daha iyi olacağını üzülerek hissettim.
O ise ancak arabayı uygun yere yerleştireceğini söyleyerek dışarı çıktı, sonra geri gelmedi.
Onunla temasa geçemedim.
Ünlü klasik Japon şiirlerinden biri gibi hissettim.
Meguri-ai te Mi shi ya sore to mo Waka nu ma ni Kumo-gakure ni shi Yowa no tsuki kana

Seninle tesadüfen tanıştım ama sen benim eski dostum olduğundan emin olmadığın için acele ettin, ve ben tanımadan önce bir bulutun arkasından kaybolduğum gece yarısı ayım.

---- Ogura Hyakunin Isshu 57 şiir numaralı - Murasaki Şikibu



Referans için:
Referans için:

Hiç yorum yok: