10 Haziran 2015 Çarşamba

Geçen günlerden daha fazla şarkılar söyledik :) ve "I ♥ YOU"

8 Haziran Pazartesi günü iki öğrencilerim - bloglarımıza yazılmak için takma ad olarak “Bidon” ve “Boncuk” - ile beraber geçen günlerden daha fazla şarkılar söyledim v(^^)(^^)(^^)v
Özellikle Tegomass'ın “Yoru wa Hoşi wo Nagamete okure” - aşağıdaki birinci videosu - şarkısı beraber tekrar tekrar söyledik :)
Ayrıca Bidon'un tarafından tanıştırdığı Tegomass'ın “Sayonara ni Sayonara” “Kiss (Kaerimichi no Love Song)” “Hanamuke” - aşağıdaki ikirinciden dördüncüye kadar videoları - şarkıları da beraber söylemeye başlayalım diye konuştuk :)
Beraber şarkı söylemek hem birliktelik hem de konsantrasyonla hareket gücü güçlendirmek için çok uygun olur d(^^)b

Tegomass - live 2010 Yoru Wa Hoshi Wo Nagame Te Okure from sandrine39455 on Vimeo.



Sayonara ni Sayonara (サヨナラ に さよなら) PV on Vimeo


Kiss (Kaerimichi no Love Song) - キッス 〜帰り道のラブソング〜 - YouTube


Hanamuke - はなむけ+ テゴマス /NEWS - YouTube

Ben ”OKUL İDOL PROJESİ” hakkında yazdım da acaba biz ”JUKU İDOL PROJESİ” başladık mı!?
İkisi yakışıklı birisi kel...!? :P

Ayrıca Tegomass Tarkan'ın “Şımarık” da söylemiş.
Aşağıda hem Tegomass'ın hem deTarkan'ın videoları koyayım.


Tegomass - Chu Chu Chu ( Turkish Sub) 投稿者 RitaFanSub


ℂ⋆Tarkan | Şımarık ''99' Versiyon (Remastered) Full HD'' (Best in YouTube) - YouTube


ℂ⋆Tarkan | Şımarık ''Orijinal Versiyon'' (Best in YouTube) - YouTube

Harika! Ne kadar düzenlemiş.

Ayrıca Bidon'un kalındığı "I ♥ YOU" yazılmış pinpon topu ise Bidon benim doğru yazdığım söyledi :)
O zaman ben şarkı söyleyerek kaidesini yaptım :)


Referans için:

Hiç yorum yok: